Consumer behavior in theory and in action / edited by Steuart Henderson Britt ; with the editorial collaboration of James L. Lubawski
(The Wiley marketing series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Wiley |
出版年 | 1970 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxv, 499 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 予約 |
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積層1F教養図書 |
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140-br-1970 | B0396812 |
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1970 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references |
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著者標目 | *Britt, Steuart Henderson, 1907- comp |
件 名 | LCSH:Consumers -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HC79.C6 DC:658.83 |
書誌ID | 2000168983 |
ISBN | 0471104825 |
NCID | BA03066971 |
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